אייכלר: "חוק הלאום הוא חוק כבוד האדם וחירותו 2"

איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "חוק הלאום הוא חוק כבוד האדם וחירותו 2"

כפי שנחשף אמש בקול חי, לקראת ההצבעה על חוק הלאום, ח"כ ישראל אייכלר פנה במכתב חירום לסיעות הדתיות בכנסת וקרא להם להיוועץ עם גדולי התורה לפני ההצבעה: "זהו חוק כבוד האדם וחירותו 2"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רגע לפני ישיבות הסיעה במהלכן ידונו חברי הכנסת גם על חוק הלאום, שיגר ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) מכתב, בו הוא מביע שוב את התנגדותו לחוק וקורא לח"כים החרדיים להתייעץ עם גדולי התורה לפני ההצבעה.

"לכבוד חברי הכנסת של 'יהדות התורה' ו'שס'" פתוח אייכלר את מכתבו, "לקראת ישיבות הסיעה, ולפני ההחלטה על אופי ההצבעה בהצעת חוק הלאום, אבקש להביא בפניכם את המלכודת הטמונה בחוק המסוכן הזה. עצם קיומו של חוק יסוד הנוגע המעביר את מאבקי דת ומדינה מהכנסת לבג"ץ מהווה סכנה איומה לציבור החרדי".

לדברי אייכלר: "מכח חוק הלאום יוכל בג"ץ לקבוע בעתיד מהו לאום, מהו עם ומהו יהודי. מי שיצביע בעד החוק נותן יד ל'חוק כבוד האדם וחירותו 2'. ויישא באחריות לתוצאות במשך עשרות שנים. עלינו לזכור, לציבור החרדי יש נציגות הכנסת ובעיריות. אין לו נציגים במערכת המשפט שיתמודדו עם פרשנות הבג"ץ".

בסיום, מבקש אייכלר מחבריו, "אבקשכם להתייעץ עם גדולי התורה לפני ההצבעה על החוק ולא לקחת על עצמכם את האחריות ההיסטורית למכשולות הסמויים בחוק הלאום".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    החוק מסוכן מאוד.בפרט לכל דבר שבקדושה.ובפרט מתי שהבג"ץ מתנכל ליהדות !! עוד יותר מסוכן !!